Dane bilansowe FDH HAMROL
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 20 628 459,15 | 25 238 589,65 | 28 724 920,31 |
A. Aktywa trwałe | 16 770 703,26 | 19 629 563,63 | 20 188 405,00 |
B. Aktywa obrotowe | 3 857 755,89 | 5 609 026,02 | 8 536 515,31 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 20 628 459,15 | 25 238 589,65 | 28 724 920,31 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 13 342 361,57 | 16 488 033,39 | 22 812 504,87 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 7 286 097,58 | 8 750 556,26 | 5 912 415,44 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 4 398 702,00 | 3 876 586,00 | 3 354 470,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 887 395,58 | 4 873 970,26 | 2 557 945,44 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.