Znajdź firmę w Polsce
WIELKOPOLSKIE - KRAMARSKA POZNAŃ
KRAMARSKA 26, PL-61 - 765, POZNAŃ
Kategorie działalności: firmy centralne i holdingi; nadawanie programów tv ogólnodostępnych; przetwarzanie danych i hostingowe; rośliny inne niż wieloletnie; rozmnażanie roślin; skóry wyprawione, torby i wyroby; transport lotniczy towarów i kosmiczny; tłumaczenia.
KRAMARSKA 218, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: usługi związane z rynkiem nieruchomości; pozaszkolne formy edukacji; restauracje i placówki gastronomiczne; różny usługi indywidualne; sprzątanie obiektów; utrzymanie porządku w budynkach; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
UL. KRAMARSKA 19A, PL-61-765, POZNAŃ
UL. KRAMARSKA 112A, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: usługi architektoniczne i inżynieryjne; badania i analizy jakości żywności; roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane.
UL. KRAMARSKA 13, PL-61-761, POZNAŃ
Kategorie działalności: realizacja projektów budowlanych budynków; roboty budowlane budynków; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; roboty wykończeniowe budowlane; rozbiórka i przygotowanie terenu; specjalistyczne roboty budowlane; wynajem i zarządzanie...
UL. KRAMARSKA 21, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa; meble; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego; sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana; transport drogowy towarów i przeprowadzki; wyroby z drewna, korka i słomy.
KRAMARSKA 26, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: usługi architektoniczne i inżynieryjne; badania i analizy jakości żywności; doradztwo związane z zarządzaniem; pozaszkolne formy edukacji; pozostała działalność profesjonalna; rachunkowość, księgowość i doradztwo; specjalistyczne projektowanie;...
UL. KRAMARSKA 181, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: fizjoterapia; kupno i sprzedaż nieruchomości; pozaszkolne formy edukacji; pozyskiwanie drewna; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
UL. KRAMARSKA 2, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; badanie rynku i opinii publicznej; biblioteki, archiwa, muzea i kultura; centra telefoniczne; doradztwo związane z zarządzaniem; fotografia; gry i zakłady; kupno i sprzedaż nieruchomości; naprawa komputerów i...
UL. KRAMARSKA 28, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: restauracje i placówki gastronomiczne; administracyjna obsługa biura; hotele i podobne obiekty zakwaterowania; kupno i sprzedaż nieruchomości; placówki wychowania przedszkolnego; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; sprzedaż hurtowa i detaliczna...
UL. KRAMARSKA 26, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; naprawa i konserwacja maszyn; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; produkcja obuwia; produkcja sprzętu sportowego; przewody izolowane, sprzęt instalacyjny; restauracje i placówki gastronomiczne; roboty...
UL. KRAMARSKA 111B, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: usługi związane z rynkiem nieruchomości.
UL. KRAMARSKA 72, PL-61-765, POZNAŃ
KRAMARSKA 20, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; naprawa artykułów użytkowych; różny usługi indywidualne; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych; usługi kulturalne i rozrywkowe; wynajem innych maszyn i urządzeń.
UL. KRAMARSKA 9, PL-61-765, POZNAŃ
Kategorie działalności: doradztwo związane z zarządzaniem.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.