Znajdź firmę w Polsce
ŚLĄSKIE - WODZISŁAWSKA RYBNIK
UL. WODZISŁAWSKA 4, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: różny usługi indywidualne.
WODZISŁAWSKA 239, PL-44-270, RYBNIK
Kategorie działalności: transport drogowy towarów i przeprowadzki.
UL. WODZISŁAWSKA 19, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: udostępnianie pracowników; obróbka metali i powłok; produkcja konstrukcji metalowych i części; usługi architektoniczne i inżynieryjne.
UL. WODZISŁAWSKA 129, PL-44-218, RYBNIK
Kategorie działalności: sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych; badanie rynku i opinii publicznej; fotografia; gry i zakłady; pośrednictwo pieniężne; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozostała działalność pocztowa i kurierska; pozostała działalność profesjonalna;...
UL. WODZISŁAWSKA 19, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: specjalistyczne roboty budowlane; obróbka metali i powłok; produkcja konstrukcji metalowych i części; usługi architektoniczne i inżynieryjne.
UL. WODZISŁAWSKA 55, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: pozaszkolne formy edukacji; administracyjna obsługa biura; doradztwo związane z zarządzaniem; roboty wykończeniowe budowlane; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów;...
UL. WODZISŁAWSKA 11C, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: różny usługi indywidualne; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; transport drogowy towarów i przeprowadzki; wspomagające transport.
UL. WODZISŁAWSKA 16, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: sprzedaż żywności i napojów w sklepach; agencje inkasa i biura kredytowe; doradztwo w informatyce i zarządzaniu; doradztwo związane z zarządzaniem; fizjoterapia; fotografia; pośrednictwo w transporcie; pozaszkolne formy edukacji; pozostała...
WODZISŁAWSKA 16, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: roboty wykończeniowe budowlane; roboty budowlane budynków; specjalistyczne roboty budowlane; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych.
UL. WODZISŁAWSKA 165, PL-44-218, RYBNIK
Kategorie działalności: sprzedaż części samochodowych; naprawa artykułów użytkowych; naprawa i konserwacja maszyn; naprawa komputerów i urządzeń; naprawa pojazdów samochodowych; odzysk surowców wtórnych; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozostały transport lądowy...
UL. WODZISŁAWSKA 71, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: pozyskiwanie pracy i pracowników; agencje pracy tymczasowej; udostępnianie pracowników.
UL. WODZISŁAWSKA 71, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: wynajem i zarządzanie nieruchomościami; usługi związane z rynkiem nieruchomości.
UL. WODZISŁAWSKA 71, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: udostępnianie pracowników; administracyjna obsługa biura; agencje pracy tymczasowej; firmy centralne i holdingi; pozyskiwanie pracy i pracowników; rachunkowość, księgowość i doradztwo; różny zakwaterowanie; sprzątanie obiektów; usługi reklamowe.
UL. WODZISŁAWSKA 40, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; produkcja wyrobów futrzarskich; sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego; sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt; wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane; odzież, bez...
WODZISŁAWSKA 113, PL-44-200, RYBNIK
Kategorie działalności: doradztwo związane z zarządzaniem; naprawa i konserwacja maszyn; pozaszkolne formy edukacji; pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.