Znajdź firmę w Polsce
MAZOWIECKIE - MORCINKA WARSZAWA
UL. GUSTAWA MORCINKA 5-2, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: weterynaria.
UL. GUSTAWA MORCINKA 534, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: sprzedaż artykułów kultury i rekreacji; sprzedaż detaliczna na targowiskach; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych.
UL. GUSTAWA MORCINKA 3B156, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: technologie informacyjne; doradztwo w informatyce i zarządzaniu; programowanie.
UL. GUSTAWA MORCINKA 3A-4, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: firmy centralne i holdingi; kupno i sprzedaż nieruchomości; placówki wychowania przedszkolnego; pośrednictwo pieniężne; specjalistyczne projektowanie; usługi prawnicze; wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń; wynajem samochodów bez kierowcy;...
UL. GUSTAWA MORCINKA 20-4, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: telekomunikacja przewodowa; naprawa komputerów i urządzeń; pozostała telekomunikacja; roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji; telekomunikacja...
UL. GUSTAWA MORCINKA 517, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: nagrania muzyczne; pozaszkolne formy edukacji; przygotowywanie i podawanie napojów; sprzedaż artykułów kultury i rekreacji; sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego.
UL. MORCINKA 32, PL-01-494, WARSZAWA
Kategorie działalności: pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; agencje inkasa i biura kredytowe; magazynowanie paliw gazowych; pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa; roboty budowlane budynków; roboty wykończeniowe budowlane; rozbiórka i przygotowanie terenu;...
UL. GUSTAWA MORCINKA 44, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń; administracyjna obsługa biura; centra telefoniczne; doradztwo związane z zarządzaniem; fotografia; pozostała działalność profesjonalna; tłumaczenia; usługi reklamowe; wspomagające transport; wspomagające...
UL. GUSTAWA MORCINKA 25, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: specjalistyczne roboty budowlane; realizacja projektów budowlanych budynków; roboty budowlane budynków; roboty budowlane dróg i autostrad; roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej; roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych; roboty...
UL. GUSTAWA MORCINKA 342, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi związane z oprogramowaniem; wydawanie oprogramowania.
UL. GUSTAWA MORCINKA 8/28, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: pozaszkolne formy edukacji; usługi związane ze sportem.
UL. GUSTAWA MORCINKA 43, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi związane z oprogramowaniem; odzież, bez wyrobów futrzarskich; przetwarzanie danych i hostingowe; sprzątanie obiektów; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; usługi reklamowe; wydawanie książek i periodyków.
UL. GUSTAWA MORCINKA 341, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: pozaszkolne formy edukacji; doradztwo związane z zarządzaniem; magazynowanie paliw gazowych; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozostały transport lądowy pasażerski; sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych; sprzedaż artykułów kultury i...
UL. GUSTAWA MORCINKA 164, PL-01-496, WARSZAWA
UL. GUSTAWA MORCINKA 2, PL-01-496, WARSZAWA
Kategorie działalności: kupno i sprzedaż nieruchomości; agencje inkasa i biura kredytowe; doradztwo związane z zarządzaniem; usługi związane z rynkiem nieruchomości; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.