Znajdź firmę w Polsce
MAZOWIECKIE - KOŁOBRZESKA WARSZAWA
UL. KOŁOBRZESKA 20, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi architektoniczne i inżynieryjne; administracyjna obsługa biura; agencje inkasa i biura kredytowe; kupno i sprzedaż nieruchomości; realizacja projektów budowlanych budynków; roboty budowlane budynków; specjalistyczne roboty budowlane; usługi...
UL. KOŁOBRZESKA 20, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi architektoniczne i inżynieryjne; administracyjna obsługa biura; agencje inkasa i biura kredytowe; kupno i sprzedaż nieruchomości; realizacja projektów budowlanych budynków; roboty budowlane budynków; specjalistyczne roboty budowlane; usługi...
KOŁOBRZESKA 36, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń; produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa; sprzedaż części samochodowych.
UL. KOŁOBRZESKA 20, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi architektoniczne i inżynieryjne; usługi związane z rynkiem nieruchomości; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
UL. KOŁOBRZESKA 2, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: różny artykuły spożywcze; badania naukowe i prace rozwojowe; magazynowanie paliw gazowych; produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego; sprzedaż pozostałych...
KOŁOBRZESKA 24, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: magazynowanie paliw gazowych; transport lotniczy pasażerski; transport lotniczy towarów i kosmiczny; wspomagające transport.
UL. KOŁOBRZESKA 2, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: transport drogowy towarów i przeprowadzki; magazynowanie paliw gazowych; sprzedaż części samochodowych; sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów; wspomagające transport; wynajem samochodów bez kierowcy.
KOŁOBRZESKA 24, PL-02-923, WARSZAWA
UL. KOŁOBRZESKA 2, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: gry i zakłady; agencje inkasa i biura kredytowe; doradztwo związane z zarządzaniem; instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego; naprawa i konserwacja maszyn; pozaszkolne formy edukacji; sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń; usługi reklamowe; wynajem...
UL. KOŁOBRZESKA 2, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń; agencje inkasa i biura kredytowe; doradztwo związane z zarządzaniem; gry i zakłady; instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego; naprawa i konserwacja maszyn; pozaszkolne formy edukacji; usługi reklamowe; wynajem...
KOŁOBRZESKA 34, PL-02-923, WARSZAWA
KOŁOBRZESKA 30, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi reklamowe; agencje inkasa i biura kredytowe; doradztwo związane z zarządzaniem; fotografia; nagrania muzyczne; organizacja targów, wystaw i kongresów; piloci i przewodnicy turystyczni; pośrednictwo w zakwaterowaniu; pozaszkolne formy...
KOŁOBRZESKA 2, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: firmy centralne i holdingi; naprawa pojazdów samochodowych; sprzedaż części samochodowych; sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów; sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów.
UL. KOŁOBRZESKA 34, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: doradztwo związane z zarządzaniem; organizacja targów, wystaw i kongresów; przetwarzanie danych i hostingowe; różny usługi w zakresie informacji; usługi reklamowe; wspomaganie edukacji; wydawanie książek i periodyków.
KOŁOBRZESKA 24, PL-02-923, WARSZAWA
Kategorie działalności: sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; sprzedaż detaliczna na targowiskach; sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.