Znajdź firmę w Polsce
MAZOWIECKIE - AL. JANA PAWŁA II WARSZAWA
ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: doradztwo związane z zarządzaniem; rachunkowość, księgowość i doradztwo; usługi prawnicze; administracyjna obsługa biura.
ALEJA JANA PAWŁA II 27-27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi związane z rozrywką i rekreacją; administracyjna obsługa biura; agenci i organizatorzy turystyki; organizacja targów, wystaw i kongresów; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; tłumaczenia; usługi gastronomiczne i cateringowe; usługi...
ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi związane z oprogramowaniem; badania naukowe i prace rozwojowe; doradztwo związane z zarządzaniem; naprawa komputerów i urządzeń; pozostała działalność profesjonalna; programowanie; przetwarzanie danych i hostingowe; sprzedaż hurtowa narzędzi...
AL. ALEJE JANA PAWŁA II 9, PL-01-343, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi reklamowe; badania naukowe i prace rozwojowe; badanie rynku i opinii publicznej; firmy centralne i holdingi; programowanie; przetwarzanie danych i hostingowe.
UL. ZŁOTA 7-28, PL-00-019, WARSZAWA
Kategorie działalności: doradztwo związane z zarządzaniem; administracyjna obsługa biura; firmy centralne i holdingi; holdingi finansowe; pośrednictwo pieniężne; programowanie; przetwarzanie danych i hostingowe; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń; usługi prawnicze;...
ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi reklamowe; fotografia; poligrafia i drukarstwo; usługi związane z filmami i nagraniami; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
ALEJA JANA PAWŁA II 67, PL-01-038, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi związane z rynkiem nieruchomości; kupno i sprzedaż nieruchomości; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; roboty wykończeniowe budowlane; specjalistyczne roboty budowlane; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
ALEJA JANA PAWŁA II 80-39, PL-00-175, WARSZAWA
Kategorie działalności: rachunkowość, księgowość i doradztwo; doradztwo związane z zarządzaniem; firmy centralne i holdingi; organizacja targów, wystaw i kongresów; przetwarzanie danych i hostingowe; wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń; wspomaganie edukacji; wydawanie...
ALEJA JANA PAWŁA II 80, PL-00-175, WARSZAWA
Kategorie działalności: wydawanie oprogramowania; przetwarzanie danych i hostingowe; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż komputerów i oprogramowania; usługi związane z oprogramowaniem.
ALEJA JANA PAWŁA II 43A-35B, PL-01-001, WARSZAWA
Kategorie działalności: usługi reklamowe; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; realizacja projektów budowlanych budynków; roboty budowlane dróg i autostrad; rozbiórka i przygotowanie terenu; sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych;...
ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: roboty budowlane budynków; naprawa pojazdów samochodowych; różny usługi indywidualne; sprzątanie obiektów; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów.
ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA
Kategorie działalności: sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa; sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana; sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych.
Wyświetlamy pierwsze 750 wyników z 8237 wyników wyszukiwania. Proszę zawęzić kryteria wyszukiwania.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.