Znajdź firmę w Polsce
MAŁOPOLSKIE - AL. 29 LISTOPADA KRAKÓW
ALEJA 29 LISTOPADA 130-270, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: praktyka lekarska; agencje inkasa i biura kredytowe; fizjoterapia; produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych; sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; sprzedaż żywności i napojów w sklepach.
ALEJA 29 LISTOPADA 130-510B, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: wyroby z papieru i tektury; agencje inkasa i biura kredytowe; magazynowanie paliw gazowych; poligrafia i drukarstwo; specjalistyczne projektowanie; sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych.
ALEJA 29 LISTOPADA 85, PL-31-408, KRAKÓW
Kategorie działalności: sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową.
PRACOWNIA BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH MATRIX - 29 NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA Marta Ziach
CEIDG
AL. ALEJA 29 LISTOPADA 178A, PL-31-236, KRAKÓW
Kategorie działalności: wspomaganie edukacji; fizjoterapia; pomoc społeczna bez noclegów.
AL. ALEJA 29 LISTOPADA 165, PL-31-236, KRAKÓW
Kategorie działalności: pozaszkolne formy edukacji.
ALEJA 29 LISTOPADA 130-421, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: magazynowanie paliw gazowych; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozyskiwanie pracy i pracowników; restauracje i placówki gastronomiczne; specjalistyczne projektowanie; sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych; transport kolejowy pasażerski;...
ALEJA 29 LISTOPADA 130-01, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: obróbka metali i powłok; agencje inkasa i biura kredytowe; artykuły spożywcze; mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane; przetworzone owoce i warzywa; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; rozbiórka i przygotowanie terenu; różny usługi...
ALEJA 29 LISTOPADA 85, PL-31-408, KRAKÓW
Kategorie działalności: usługi reklamowe.
AL. ALEJA 29 LISTOPADA 94, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: usługi reklamowe; poligrafia i drukarstwo; transport drogowy towarów i przeprowadzki; wykończanie wyrobów włókienniczych.
ALEJA 29 LISTOPADA 130-516F, PL-31-406, KRAKÓW
Kategorie działalności: usługi związane z rynkiem nieruchomości; kupno i sprzedaż nieruchomości; pośrednictwo pieniężne; roboty wykończeniowe budowlane; sprzątanie obiektów; usługi finansowe, bez ubezpieczeń; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
ALEJA 29 LISTOPADA 20, PL-31-401, KRAKÓW
Kategorie działalności: wynajem i zarządzanie nieruchomościami; administracyjna obsługa biura; holdingi finansowe; pośrednictwo pieniężne; pranie i czyszczenie tekstyliów; realizacja projektów budowlanych budynków; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń; utrzymanie...
ALEJA 29 LISTOPADA 20, PL-31-401, KRAKÓW
Kategorie działalności: wynajem i zarządzanie nieruchomościami; administracyjna obsługa biura; holdingi finansowe; kupno i sprzedaż nieruchomości; pranie i czyszczenie tekstyliów; realizacja projektów budowlanych budynków; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń;...
ALEJA 29 LISTOPADA 20, PL-31-401, KRAKÓW
Kategorie działalności: wynajem i zarządzanie nieruchomościami; administracyjna obsługa biura; holdingi finansowe; pośrednictwo pieniężne; pranie i czyszczenie tekstyliów; realizacja projektów budowlanych budynków; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń; utrzymanie...
ALEJA 29 LISTOPADA 20, PL-31-401, KRAKÓW
Kategorie działalności: wynajem i zarządzanie nieruchomościami; administracyjna obsługa biura; holdingi finansowe; pośrednictwo pieniężne; pranie i czyszczenie tekstyliów; realizacja projektów budowlanych budynków; różny usługi finansowe, bez ubezpieczeń; utrzymanie...
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.