Znajdź firmę w Polsce
DOLNOŚLĄSKIE - LAWENDOWA ŚLĘZA
UL. LAWENDOWA 10, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: badania naukowe i prace rozwojowe; administracyjna obsługa biura; naprawa i konserwacja maszyn; pozostała działalność profesjonalna; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową.
LAWENDOWA 10, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: badania naukowe i prace rozwojowe; administracyjna obsługa biura; naprawa i konserwacja maszyn; pozostała działalność profesjonalna; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; zagospodarowanie terenów...
LAWENDOWA 20, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; obróbka metali i powłok; specjalistyczne roboty budowlane.
UL. LAWENDOWA 20, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: produkcja konstrukcji metalowych i części; doradztwo związane z zarządzaniem; obróbka metali i powłok; pozostała działalność profesjonalna; różny usługi indywidualne; usługi architektoniczne i inżynieryjne; zbiorniki, cysterny i pojemniki metalowe.
UL. LAWENDOWA 20, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: obróbka metali i powłok; doradztwo związane z zarządzaniem; produkcja konstrukcji metalowych i części; roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych; roboty instalacyjne elektryczne i budowlane; różny gotowe wyroby metalowe; specjalistyczne...
UL. LAWENDOWA 20, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: fotografia; doradztwo związane z zarządzaniem; obróbka metali i powłok; pozostała działalność profesjonalna; różny usługi indywidualne; usługi architektoniczne i inżynieryjne.
UL. LAWENDOWA 12, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: fotografia; administracyjna obsługa biura; doradztwo związane z zarządzaniem; nagrania muzyczne; organizacja targów, wystaw i kongresów; piloci i przewodnicy turystyczni; poligrafia i drukarstwo; pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; pozostała...
UL. LAWENDOWA 9, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: pośrednictwo w sprzedaży hurtowej; badania i analizy jakości żywności; badanie rynku i opinii publicznej; doradztwo związane z zarządzaniem; pozostała działalność profesjonalna; pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa; sprzedaż hurtowa maszyn i...
UL. LAWENDOWA 7, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: administracyjna obsługa biura; badania i analizy jakości żywności; badania naukowe i prace rozwojowe; centra telefoniczne; pozaszkolne formy edukacji; przetwarzanie danych i hostingowe; specjalistyczne projektowanie; usługi reklamowe; usługi...
UL. LAWENDOWA 11, PL-55-040, ŚLĘZA
UL. LAWENDOWA 11, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: usługi prawnicze.
LAWENDOWA 22, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń; kupno i sprzedaż nieruchomości; pozostała indywidualna działalność usługowa; sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową; sprzedaż pozostałych towarów w sklepach; sprzedaż żywności i napojów w sklepach;...
UL. LAWENDOWA 22, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: realizacja projektów budowlanych budynków; kupno i sprzedaż nieruchomości; usługi związane z rynkiem nieruchomości; wynajem i zarządzanie nieruchomościami.
UL. LAWENDOWA 18, PL-55-040, ŚLĘZA
Kategorie działalności: usługi związane z oprogramowaniem; doradztwo związane z zarządzaniem; fotografia; naprawa artykułów użytkowych; naprawa komputerów i urządzeń; pozostała działalność profesjonalna; pozostała telekomunikacja; pozyskiwanie pracy i pracowników;...
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.