Zarząd firmy Związek Portów I Przystani Jachtowych - Lokalna Organizacja Turystyczna Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego - Jagniątkowski Zbigniew Szczepan, prezes zarządu
Jagniątkowski Zbigniew Szczepan jest w zarządzie KRS ZWIĄZEK PORTÓW I PRZYSTANI JACHTOWYCH - LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZACHODNIOPOMORSKIEGO SZLAKU ŻEGLARSKIEGO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jagniątkowski Zbigniew Szczepan jest również w zarządzie ZWIĄZEK PORTÓW I PRZYSTANI JACHTOWYCH - LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZACHODNIOPOMORSKIEGO SZLAKU ŻEGLARSKIEGO, która została założona 2002-03-21 i ma siedzibę przy UL. STANISŁAWA MONIUSZKI 5-1, PL-71-430, SZCZECIN. KRS ZWIĄZEK PORTÓW I PRZYSTANI JACHTOWYCH - LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZACHODNIOPOMORSKIEGO SZLAKU ŻEGLARSKIEGO zajmuje się działalność agencji reklamowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność w zakresie kolokacji centrów danych oraz przetwarzania w chmurze, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP ZWIĄZEK PORTÓW I PRZYSTANI JACHTOWYCH - LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZACHODNIOPOMORSKIEGO SZLAKU ŻEGLARSKIEGO: 8522366543. REGON ZWIĄZEK PORTÓW I PRZYSTANI JACHTOWYCH - LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA ZACHODNIOPOMORSKIEGO SZLAKU ŻEGLARSKIEGO: 812497093.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jagniątkowski Zbigniew Szczepan
Pozostali członkowie zarządu
Marek Czaja | wiceprezes zarządu | |
Marcin Szmyt | członek zarządu | |
Przemysław Wojnarowski | członek zarządu |
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.