Zarząd firmy Zrzeszenie Radio Taxi Echo W Kaliszu - Borkowski Karol, prezes zarządu
Borkowski Karol jest w zarządzie KRS ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Borkowski Karol jest również w zarządzie ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU, która została założona 2001-05-22 i ma siedzibę przy WIDOK 102-22A, PL-62-800, KALISZ. KRS ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU zajmuje się transport drogowy pasażerski inny niż rozkładowy. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU: 6181044807. REGON ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU: 25012655200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Borkowski Karol
Pozostali członkowie zarządu
Gerard Kazimierz Woźniak | wiceprezes zarządu | |
Cezary Bernard Chytrzyński | członek zarządu |
Więcej informacji o ZRZESZENIE RADIO TAXI ECHO W KALISZU
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rynki i ekonomiści boją się, że wysoka inflacja powróci
Rynki wyceniają, że inflacja może ponownie wymknąć się spod kontroli, co widać po szybko rosnącym kursie złota. Takie obawy coraz częściej wyrażają również ekonomiści. John H. Cochrane stawia np.

Cordia buduje dla Polaków na hiszpańskim wybrzeżu
Węgierski deweloper rozpoczął budowę pierwszego etapu luksusowej inwestycji na Costa del Sol. Liczy na kupujących z Polski.

Międzynarodowy Fundusz Walutowy podnosi prognozy dla świata, ale sączy pesymizm
Mimo konfliktów handlowych wzrost gospodarczy na świecie będzie w tym roku stabilny. MFW ostrzega jednak, by nie wyciągać z tego wniosków na przyszłość. Deglobalizacja ma koszty.