Firma Zrzeszenie Producentów Materiału Szkółkarskiego Końskowola
| Adres | 73A, PL-24-130, STARY POŻÓG | |
| Województwo | lubelskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL16 8741 0004 0000 0156 2000 0010
|
Działalność PKD:
Firma ZRZESZENIE PRODUCENTÓW MATERIAŁU SZKÓŁKARSKIEGO KOŃSKOWOLA została założona 2003-07-24 i obecnie mieści się przy 73A, PL-24-130, STARY POŻÓG. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, uprawa pozostałych drzew i krzewów owocowych oraz orzechowych, rozmnażanie roślin, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-12.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zrzeszenie Producentów Materiału Szkółkarskiego Końskowola (REGON 43267301000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026