Zarząd firmy Zorro Delivery - Kośnik Marek, prezes zarządu
Kośnik Marek jest w zarządzie KRS ZORRO DELIVERY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kośnik Marek jest również w zarządzie ZORRO DELIVERY, która została założona 2021-01-25 i ma siedzibę przy ALEJA JANA PAWŁA II 27, PL-00-867, WARSZAWA. KRS ZORRO DELIVERY zajmuje się sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel hurtowy, magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport, pozostała działalność pocztowa i kurierska, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. NIP ZORRO DELIVERY: 5272947791. REGON ZORRO DELIVERY: 38802299500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kośnik Marek
Pozostali członkowie zarządu
| Michał Andrzej Krowiński | członek zarządu | |
| Justyna Karolina Sztengreber | członek zarządu |
Więcej informacji o ZORRO DELIVERY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami