Zarząd firmy Zielonki Protrix Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - Gaczorek Leszek Józef
Gaczorek Leszek Józef jest w zarządzie KRS ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Gaczorek Leszek Józef jest również w zarządzie ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, która została założona 2025-07-24 i ma siedzibę przy UL. JULIUSZA LEA 202A, PL-30-133, KRAKÓW. KRS ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zajmuje się roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, realizacja pozostałych projektów budowlanych. NIP ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 6772528419. REGON ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 54229647500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gaczorek Leszek Józef
Więcej informacji o ZIELONKI PROTRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.