Firma Zielone Wrota Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek |
Numery rachunków bankowych |
PL12 1050 1025 1000 0090 8462 2076
|
Działalność PKD:
Firma ZIELONE WROTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2025-01-16 i obecnie mieści się przy UL. GRODKOWSKA 3-105, PL-01-461, WARSZAWA. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, magazynowanie paliw gazowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, roboty budowlane budynków mieszkalnych, roboty budowlane dróg i autostrad, specjalistyczne projektowanie, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z filmami i nagraniami, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 4 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zielone Wrota Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 54067365000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.