Zarząd firmy ZIELONE CENTRUM MAGDALENA ŚLÓSARZ - MAGDALENA ŚLÓSARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA ŚLÓSARZ (CEIDG)
MAGDALENA ŚLÓSARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZIELONE CENTRUM MAGDALENA ŚLÓSARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3 MAJA 29, PL-56-300, SŁAWOSZOWICE. Główny zakres działalności MAGDALENA ŚLÓSARZ to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ZIELONE CENTRUM MAGDALENA ŚLÓSARZ: 9161274925. REGON ZIELONE CENTRUM MAGDALENA ŚLÓSARZ: 932103715.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA ŚLÓSARZ
Więcej informacji o ZIELONE CENTRUM MAGDALENA ŚLÓSARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Orbotix z nowym kapitałem uruchomi produkcję dronów
Polsko-rumuńska spółka z sektora technologii obronnych pozyskała 6,5 mln EUR od inwestorów. Pieniądze pomogą jej rozwinąć systemy dronowe wspierane AI.

Scanway mocno urośnie. Kosmiczna strategia spółki z NewConnect
Nowa strategia kosmicznej spółki z NewConnect zakłada jej wejście do światowej czołówki integratorów ładunków optycznych oraz wytycza cztery kierunki rozwoju jej technologii.

TSS największym akcjonariuszem Asseco
Największa polska spółka informatyczna sprzedała inwestorowi 12,3 mln własnych akcji o łącznej wartości ponad 1 mld zł.