Zarząd firmy ZIELNICA ADAM- FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA TARTAK,, DROID - ADAM ZIELNICA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM ZIELNICA (CEIDG)
ADAM ZIELNICA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZIELNICA ADAM- FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA TARTAK,, DROID, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-04-30 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMOWO 1, PL-64-117, KRZYCKO WIELKIE. Główny zakres działalności ADAM ZIELNICA to Produkcja opakowań drewnianych (PKD główne: 16.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych i inne. NIP ZIELNICA ADAM- FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA TARTAK,, DROID: 6971705025. REGON ZIELNICA ADAM- FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA TARTAK,, DROID: 41033654700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM ZIELNICA
Więcej informacji o ZIELNICA ADAM- FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWA TARTAK,, DROID
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych