Sprawozdania finansowe Zespół Placówek Oświatowych Niepublicznych
Dane bilansowe ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NIEPUBLICZNYCH
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 197 660,70 | 508 319,65 | 507 441,35 |
A. Aktywa trwałe | 51 199,37 | 293 027,02 | 306 724,96 |
B. Aktywa obrotowe | 146 461,33 | 215 292,63 | 200 716,39 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 197 660,70 | 508 319,65 | 507 441,35 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 139 221,59 | 303 801,24 | 500 593,80 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 58 439,11 | 204 518,41 | 6 847,55 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 58 439,11 | 204 518,41 | 6 847,55 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?