Firma Zclub Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL19 1090 1883 0000 0001 4499 3693
PL46 1020 1169 0000 8002 0796 3244
PL68 1090 1883 0000 0001 4499 3684
PL72 1090 1056 0000 0001 4268 7883 |
Działalność PKD:
Firma ZCLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2020-06-04 i obecnie mieści się przy UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 40-1, PL-90-135, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane specjalistyczne, zakwaterowanie, działalność usługowa związana z wyżywieniem, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-09-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zclub Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 38622625100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.