Zarząd firmy Zbigniew Wal - Zakład Galanterii Drzewnej - Zbigniew Wal, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zbigniew Wal (CEIDG)
Zbigniew Wal prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZBIGNIEW WAL - ZAKŁAD GALANTERII DRZEWNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem BOCHNIEWICZA 29, PL-38-340, BIECZ. Główny zakres działalności Zbigniew Wal to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych i inne. NIP ZBIGNIEW WAL - ZAKŁAD GALANTERII DRZEWNEJ: 6850002738. REGON ZBIGNIEW WAL - ZAKŁAD GALANTERII DRZEWNEJ: 37001057500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zbigniew Wal
Więcej informacji o ZBIGNIEW WAL - ZAKŁAD GALANTERII DRZEWNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.