Zarząd firmy ZBIGNIEW GRAJNER POMOC DROGOWA - HOLOWANIE, SERWIS MOBILNY TIR-BUS - ZBIGNIEW GRAJNER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZBIGNIEW GRAJNER (CEIDG)
ZBIGNIEW GRAJNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZBIGNIEW GRAJNER POMOC DROGOWA - HOLOWANIE, SERWIS MOBILNY TIR-BUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POREMBY 5B, PL-44-213, RYBNIK. Główny zakres działalności ZBIGNIEW GRAJNER to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna motocykli oraz części i akcesoriów do nich, pozostała działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP ZBIGNIEW GRAJNER POMOC DROGOWA - HOLOWANIE, SERWIS MOBILNY TIR-BUS: 6422195213. REGON ZBIGNIEW GRAJNER POMOC DROGOWA - HOLOWANIE, SERWIS MOBILNY TIR-BUS: 27344090200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZBIGNIEW GRAJNER
Więcej informacji o ZBIGNIEW GRAJNER POMOC DROGOWA - HOLOWANIE, SERWIS MOBILNY TIR-BUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może