Adres | UL. DOJLIDZKA 16A, PL-15-254, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | zapomnianepodlasie.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność fotograficzna |
Numery rachunków bankowych |
PL33 1050 1953 1000 0090 3085 3031
|
Działalność PKD:
Firma ZAPOMNIANE PODLASIE została założona 2016-01-12 i obecnie mieści się przy UL. DOJLIDZKA 16A, PL-15-254, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to fotografia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, tłumaczenia, usługi związane z filmami i nagraniami, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zapomniane Podlasie (REGON 36348095800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio