Zarząd firmy ZAKŁAD USŁUGOWO-MONTAŻOWY ZBIGNIEW PRZEKOP - ZBIGNIEW PRZEKOP, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZBIGNIEW PRZEKOP (CEIDG)
ZBIGNIEW PRZEKOP prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD USŁUGOWO-MONTAŻOWY ZBIGNIEW PRZEKOP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-06-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LETNIA 15, PL-74-100, GRYFINO. Główny zakres działalności ZBIGNIEW PRZEKOP to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP ZAKŁAD USŁUGOWO-MONTAŻOWY ZBIGNIEW PRZEKOP: 8571000948. REGON ZAKŁAD USŁUGOWO-MONTAŻOWY ZBIGNIEW PRZEKOP: 810396732.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZBIGNIEW PRZEKOP
Więcej informacji o ZAKŁAD USŁUGOWO-MONTAŻOWY ZBIGNIEW PRZEKOP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby