Zarząd firmy ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY MARIAN PAWLIK - MARIAN PAWLIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIAN PAWLIK (CEIDG)
MARIAN PAWLIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY MARIAN PAWLIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem KOLEJOWA 29, PL-78-630, CZŁOPA. Główny zakres działalności MARIAN PAWLIK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY MARIAN PAWLIK: 7651475742. REGON ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY MARIAN PAWLIK: 57037649400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIAN PAWLIK
Więcej informacji o ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY MARIAN PAWLIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.