Zarząd firmy Zakład Usługowo-Handlowy GOSIA Małgorzata Ambroziak - Małgorzata Ambroziak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Ambroziak (CEIDG)
Małgorzata Ambroziak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY GOSIA MAŁGORZATA AMBROZIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 31B, PL-96-500, SOCHACZEW. Główny zakres działalności Małgorzata Ambroziak to Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych (PKD główne: 13.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY GOSIA MAŁGORZATA AMBROZIAK: 9710043153. REGON ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY GOSIA MAŁGORZATA AMBROZIAK: 14249367900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Ambroziak
Więcej informacji o ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY GOSIA MAŁGORZATA AMBROZIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.