Zarząd firmy Zakład Usług Księgowych Zuk - Kołodziejczyk Jerzy Piotr, prezes
Kołodziejczyk Jerzy Piotr jest w zarządzie KRS ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kołodziejczyk Jerzy Piotr jest również w zarządzie ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK, która została założona 2025-04-03 i ma siedzibę przy UL. TOSZECKA 62-1, PL-44-100, GLIWICE. KRS ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych oraz komputerów, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK: 6312730504. REGON ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK: 541367196.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kołodziejczyk Jerzy Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Magdalena Maria Pytlos | wiceprezes |
Więcej informacji o ZAKŁAD USŁUG KSIĘGOWYCH ZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby