Zarząd firmy Zakład Profilowania Blachy Dachowej Z. Szadkowski, P. Pędrakowski - Szadkowski Zdzisław
Szadkowski Zdzisław jest w zarządzie KRS ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szadkowski Zdzisław jest również w zarządzie ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI, która została założona 2002-01-08 i ma siedzibę przy PIŁSUDSKIEGO 5 A, PL-87-820, KOWAL. KRS ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI zajmuje się produkcja wyrobów formowanych na zimno. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja konstrukcji metalowych i ich części, kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków, produkcja zamków i zawiasów, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, roboty murarskie i inne. NIP ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI: 8880011217. REGON ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI: 910136175.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szadkowski Zdzisław
Pozostali członkowie zarządu
Piotr Pędrakowski |
Więcej informacji o ZAKŁAD PROFILOWANIA BLACHY DACHOWEJ Z. SZADKOWSKI, P. PĘDRAKOWSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby