Firma Zakład Mięsny Poliwczak
Adres | UL. STORCZYKÓW 21, PL-41-408, MYSŁOWICE | |
Województwo | śląskie | |
Strona internetowa | poliwczak.com.pl/ |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego |
Numery rachunków bankowych |
PL59 1240 4227 1111 0000 4845 5877
PL66 1050 1360 1000 0023 2797 3281
PL21 1050 1360 1000 0023 2824 2975
PL84 1240 4227 1978 0000 4841 8188 PL98 1050 1360 1000 0090 3013 8235 |
Działalność PKD:
Firma ZAKŁAD MIĘSNY POLIWCZAK została założona 2022-06-01 i obecnie mieści się przy UL. STORCZYKÓW 21, PL-41-408, MYSŁOWICE. Główna działalność firmy to mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zakład Mięsny Poliwczak (REGON 24017658100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.