Firma Zakład Mięsny NALPOL Kazimierz Nalepka Sępów 1b 59-500 Złotoryja
| Adres | 1B, PL-59-500, SĘPÓW | |
| Województwo | dolnośląskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL33 8658 0009 0002 4569 2000 0010
PL23 8658 0009 0002 5843 2000 0010 |
Działalność PKD:
Firma ZAKŁAD MIĘSNY NALPOL KAZIMIERZ NALEPKA SĘPÓW 1B 59-500 ZŁOTORYJA została założona 1993-01-01 i obecnie mieści się przy 1B, PL-59-500, SĘPÓW. Główna działalność firmy to mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Zakład Mięsny NALPOL Kazimierz Nalepka Sępów 1b 59-500 Złotoryja (REGON 39018785500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach