Firma ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY TADOL BILSKI TADEUSZ
Adres | UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 64, PL-63-500, OSTRZESZÓW | |
Województwo | wielkopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | sklep-oczko.pl/ |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY TADOL BILSKI TADEUSZ została założona 2001-05-30 i obecnie mieści się przy UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 64, PL-63-500, OSTRZESZÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, usługi architektoniczne i inżynieryjne, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY TADOL BILSKI TADEUSZ (REGON 25070509500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.