Zarząd firmy ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY DARIUSZ TARNAWSKI AUTORYZOWANY DEALER STIHL - DARIUSZ TARNAWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ TARNAWSKI (CEIDG)
DARIUSZ TARNAWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY DARIUSZ TARNAWSKI AUTORYZOWANY DEALER STIHL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 14, PL-58-300, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności DARIUSZ TARNAWSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego. NIP ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY DARIUSZ TARNAWSKI AUTORYZOWANY DEALER STIHL: 8861244162. REGON ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY DARIUSZ TARNAWSKI AUTORYZOWANY DEALER STIHL: 890644107.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ TARNAWSKI
Więcej informacji o ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY DARIUSZ TARNAWSKI AUTORYZOWANY DEALER STIHL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld