Zarząd firmy YOGA GARDEN ANNA LUCYGA-BIERBAUMER DORADCA PODATKOWY - ANNA LUCYGA-BIERBAUMER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA LUCYGA-BIERBAUMER (CEIDG)
ANNA LUCYGA-BIERBAUMER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą YOGA GARDEN ANNA LUCYGA-BIERBAUMER DORADCA PODATKOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RETA ŚMIŁOWICKA 3D, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności ANNA LUCYGA-BIERBAUMER to Doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych i inne. NIP YOGA GARDEN ANNA LUCYGA-BIERBAUMER DORADCA PODATKOWY: 6342527802. REGON YOGA GARDEN ANNA LUCYGA-BIERBAUMER DORADCA PODATKOWY: 52994098900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA LUCYGA-BIERBAUMER
Więcej informacji o YOGA GARDEN ANNA LUCYGA-BIERBAUMER DORADCA PODATKOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.