Zarząd firmy Yes to brand Joanna Kowalska - Joanna Kowalska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-31
Działalność gospodarcza Joanna Kowalska (CEIDG)
Joanna Kowalska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą YES TO BRAND JOANNA KOWALSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RÓŻY WIATRÓW 2320, PL-53-023, WROCŁAW. Główny zakres działalności Joanna Kowalska to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP YES TO BRAND JOANNA KOWALSKA: 8992983457. REGON YES TO BRAND JOANNA KOWALSKA: 52753487700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Kowalska
Więcej informacji o YES TO BRAND JOANNA KOWALSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach