Firma Xann Marketing
| Adres | UL. PORCELANOWA 23B-7, PL-40-246, KATOWICE | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | bebok34.pl | |
| Strona internetowa | e-weblink.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL61 1050 1214 1000 0090 8021 2757
|
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma XANN MARKETING została założona 2017-07-27 i obecnie mieści się przy UL. PORCELANOWA 23B-7, PL-40-246, KATOWICE. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Xann Marketing (REGON 36787114700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

