Zarząd firmy Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego Pzl-Świdnik - Śliwa Bartosz Mateusz, członek zarządu
Śliwa Bartosz Mateusz jest w zarządzie KRS WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Śliwa Bartosz Mateusz jest również w zarządzie WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK, która została założona 2001-07-17 i ma siedzibę przy AL. LOTNIKÓW POLSKICH 1, PL-21-045, ŚWIDNIK. KRS WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK zajmuje się produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja złączy i śrub, produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych, produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego, produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych, naprawa i konserwacja cywilnych statków powietrznych i statków kosmicznych i inne. NIP WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK: 7130005502. REGON WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK: 004207330.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Śliwa Bartosz Mateusz
Pozostali członkowie zarządu
Enrique Eva Usò | członek zarządu | |
Gennaro Antonio Di | członek rady nadzorczej delegowany do czasowego wykonywania czynności członka zarządu |
Więcej informacji o WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO PZL-ŚWIDNIK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.