Firma Wydawnictwo Target Press Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Adres | NADWIŚLAŃSKA 30, PL-32-590, GROMIEC | |
Województwo | małopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | targetpress.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią |
Numery rachunków bankowych |
PL39 1090 1014 0000 0001 4188 2683
PL76 2490 0005 0000 4530 6167 1217
PL55 1090 1014 0000 0001 3231 9650
PL50 1060 0076 0000 3280 0005 6860 |
Działalność PKD:
Firma WYDAWNICTWO TARGET PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2013-01-03 i obecnie mieści się przy NADWIŚLAŃSKA 30, PL-32-590, GROMIEC. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje agenci i organizatorzy turystyki, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-06-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wydawnictwo Target Press Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 12276315000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.