Zarząd firmy Wydawnictwo Pierwsze / Magdalena Papuzińska-Mill - Magdalena Papuzińska-Mill, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-08-01
Działalność gospodarcza Magdalena Papuzińska-Mill (CEIDG)
Magdalena Papuzińska-Mill prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WYDAWNICTWO PIERWSZE / MAGDALENA PAPUZIŃSKA-MILL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNA 20, PL-96-321, LASEK. Główny zakres działalności Magdalena Papuzińska-Mill to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP WYDAWNICTWO PIERWSZE / MAGDALENA PAPUZIŃSKA-MILL: 5261606135. REGON WYDAWNICTWO PIERWSZE / MAGDALENA PAPUZIŃSKA-MILL: 14029055800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Papuzińska-Mill
Więcej informacji o WYDAWNICTWO PIERWSZE / MAGDALENA PAPUZIŃSKA-MILL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych