Firma Wydawnictwo Key Text
Adres | SOKOŁOWSKA 9-410, PL-01-142, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | keytext.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Drukowanie gazet |
Numery rachunków bankowych |
PL64 1160 2202 0000 0001 1046 1312
|
Działalność PKD:
Firma WYDAWNICTWO KEY TEXT została założona 2002-03-26 i obecnie mieści się przy SOKOŁOWSKA 9-410, PL-01-142, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badania naukowe w naukach społecznych, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wydawnictwo Key Text (REGON 01023887000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.