Zarząd firmy WW EUROPE ANDRZEJ MOKRZYCKI - ANDRZEJ MOKRZYCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ MOKRZYCKI (CEIDG)
ANDRZEJ MOKRZYCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WW EUROPE ANDRZEJ MOKRZYCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BATOREGO 237, PL-81-365, GDYNIA. Główny zakres działalności ANDRZEJ MOKRZYCKI to Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii (PKD główne: 46.48.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP WW EUROPE ANDRZEJ MOKRZYCKI: 5881845348. REGON WW EUROPE ANDRZEJ MOKRZYCKI: 36226696700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ MOKRZYCKI
Więcej informacji o WW EUROPE ANDRZEJ MOKRZYCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.