Sprawozdania finansowe Wtw Wioślarska 6
Dane bilansowe WTW WIOŚLARSKA 6
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 29 166 623,51 | 29 361 031,15 | 23 882 341,55 | 34 782 506,56 | 37 664 616,28 | 38 446 023,85 |
A. Aktywa trwałe | 23 581 349,07 | 28 464 224,53 | 23 578 459,95 | 34 485 667,39 | 34 484 222,83 | 34 518 569,27 |
B. Aktywa obrotowe | 5 585 274,44 | 896 806,62 | 303 881,60 | 296 839,17 | 3 180 393,45 | 3 927 454,58 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 29 166 623,51 | 29 361 031,15 | 23 882 341,55 | 34 782 506,56 | 37 664 616,28 | 38 446 023,85 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 25 275 624,85 | 25 414 458,40 | 19 852 983,52 | 30 742 504,41 | 30 048 485,57 | 29 186 083,75 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 890 998,66 | 3 946 572,75 | 4 029 358,03 | 4 040 002,15 | 7 616 130,71 | 9 259 940,10 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 3 667 876,73 | 3 718 969,51 | 3 682 482,43 | 3 611 680,38 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 890 998,66 | 263 982,78 | 288 357,34 | 338 998,15 | 3 974 046,40 | 9 217 622,86 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.