Firma WTF PRODUCTION WOJCIECH FRAJ
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL52 1600 1462 1829 9409 6000 0001
|
Działalność PKD:
Firma WTF PRODUCTION WOJCIECH FRAJ została założona 2019-02-14 i obecnie mieści się przy UL. WARSZAWSKA 136, PL-05-092, ŁOMIANKI. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie WTF PRODUCTION WOJCIECH FRAJ (REGON 01401989100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.