Zarząd firmy Współpracy Polsko - Ukraińskiej I Pojednania - Poperechnyy Andriy, prezes zarządu
Poperechnyy Andriy jest w zarządzie KRS WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Poperechnyy Andriy jest również w zarządzie WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA, która została założona 2011-07-22 i ma siedzibę przy DMOWSKIEGO 20, PL-58-300, WAŁBRZYCH. KRS WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność agentów turystycznych i inne. NIP WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA: 8862974603. REGON WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA: 021647811.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Poperechnyy Andriy
Pozostali członkowie zarządu
Bogdan Moroz | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o WSPÓŁPRACY POLSKO - UKRAIŃSKIEJ I POJEDNANIA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?