Zarząd firmy Wspierania Rodzin I Oświaty Pomagam, Bo Mogę - Biała Sylwia Małgorzata, prezes zarządu
Biała Sylwia Małgorzata jest w zarządzie KRS WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Biała Sylwia Małgorzata jest również w zarządzie WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ, która została założona 2021-06-17 i ma siedzibę przy 44, PL-59-225, CZERNIKOWICE. KRS WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ zajmuje się działalność członkowskich organizacji zawodowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, wydawanie książek, gazet i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ: 6912555363. REGON WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ: 389238680.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Biała Sylwia Małgorzata
Więcej informacji o WSPIERANIA RODZIN I OŚWIATY POMAGAM, BO MOGĘ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.