Firma Wro-Office I Wspólnicy
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL90 1050 1575 1000 0090 8105 4414
PL38 1050 1575 1000 0090 8053 9407
PL54 1050 1575 1000 0090 3103 7691
PL58 1050 1575 1000 0090 3102 1323 |
| Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma WRO-OFFICE I WSPÓLNICY została założona 2023-03-13 i obecnie mieści się przy UL. SZYBOWCOWA 31, PL-54-130, WROCŁAW. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty budowlane specjalistyczne, handel detaliczny, zakwaterowanie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wro-Office I Wspólnicy (REGON 02073091200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i