Firma World Business
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb |
Numery rachunków bankowych |
PL28 1140 1993 0000 5310 5100 1010
PL41 1020 4027 0000 1202 0420 7163
PL50 1140 1993 0000 5310 5100 1002
PL71 1140 1993 0000 5310 5100 1012 PL77 1140 1993 0000 5310 5100 1001 PL88 1020 4027 0000 1402 0420 7189 PL93 1020 4027 0000 1202 0420 7197 |
Działalność PKD:
Firma WORLD BUSINESS została założona 2006-01-26 i obecnie mieści się przy DWORCOWA 47 D, PL-63-200, GOLINA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie World Business (REGON 30035734200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Mapa GPW: Pepco, Pekao, PZU, Azoty i PCF w centrum uwagi
Po wstępnych wynikach za kończący się rok obrotowy eksplodował kurs Pepco. Spadają za to notowania Pekao i PZU.

To warto wiedzieć przed sesją na GPW 25 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

BeeSpeaker z nowym kapitałem ruszy na międzynarodowe rynki
Twórca aplikacji do nauki języków obcych pozyskał 2 mln EUR od inwestorów. Pieniądze pozwolą start-upowi wejść na nowe rynki, dodać kolejne języki i rozwijać funkcje AI.