Firma Woowl-Korzeniewski, Szapiro
| Adres | UL. HANKI CZAKI 2-120, PL-01-588, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | szapiro.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej | ||
Działalność PKD:
Firma WOOWL-KORZENIEWSKI, SZAPIRO została założona 2021-09-29 i obecnie mieści się przy UL. HANKI CZAKI 2-120, PL-01-588, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-27. Główna działalność firmy to odzież, bez wyrobów futrzarskich. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wyroby dziane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-04-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Woowl-Korzeniewski, Szapiro (REGON 52006766800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych

