Zarząd firmy Wonder Solutions ANNA ANDRYCH - ANNA ANDRYCH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA ANDRYCH (CEIDG)
ANNA ANDRYCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WONDER SOLUTIONS ANNA ANDRYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AGRESTOWA 110D, PL-53-035, WROCŁAW. Główny zakres działalności ANNA ANDRYCH to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie architektury, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. NIP WONDER SOLUTIONS ANNA ANDRYCH: 9691122376. REGON WONDER SOLUTIONS ANNA ANDRYCH: 27801500300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA ANDRYCH
Więcej informacji o WONDER SOLUTIONS ANNA ANDRYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach