Zarząd firmy Wołos Jarosław Wspólnik Spółki Cywilnej Strus-Wołos i Wołos Kancelaria Adwokacka s.c. - Jarosław Wołos, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Wołos (CEIDG)
Jarosław Wołos prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WOŁOS JAROSŁAW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ STRUS-WOŁOS I WOŁOS KANCELARIA ADWOKACKA S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 10, PL-05-600, GRÓJEC. Główny zakres działalności Jarosław Wołos to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność prawnicza, doradztwo podatkowe, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP WOŁOS JAROSŁAW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ STRUS-WOŁOS I WOŁOS KANCELARIA ADWOKACKA S.C.: 7971030987. REGON WOŁOS JAROSŁAW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ STRUS-WOŁOS I WOŁOS KANCELARIA ADWOKACKA S.C.: 14210259000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Wołos
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.