Zarząd firmy Wojskowy Instytut Techniki Pancernej I Samochodowej - Ceremuga Michał
Ceremuga Michał jest w zarządzie KRS WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Ceremuga Michał jest również w zarządzie WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ, która została założona 2003-06-03 i ma siedzibę przy OKUNIEWSKA 1, PL-05-070, SULEJÓWEK. KRS WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałych pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, spalanie odpadów bez odzysku energii, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych i inne. NIP WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ: 1130003109. REGON WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ: 011561862.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ceremuga Michał
Więcej informacji o WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby