Opinie, skargi i komentarze o spółce Wojciech Wojciechowski I Wspólnicy Kancelaria Prawna
Napisz swoją opinię o Wojciech Wojciechowski I Wspólnicy Kancelaria Prawna
Opinie i komentarze odwiedzających
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorów trzeba przyciągać do infrastruktury
Jacek Chwedoruk, szef polskiego biura Rothschild & Co, mówi o potencjale polskiego rynku kapitałowego, debiutowych oczekiwaniach i podejściu zagranicznych inwestorów do Polski.

Trzęsienie ziemi w zarządzie Mabionu
Prezes spółki biotechnologicznej został odwołany, a inny szef finansów sam zrezygnował z powodu konfliktu z radą nadzorczą.

GPW będzie gorsza od innych giełd europejskich
To, co od jesieni 2023 r. przyciągało zagranicę na giełdę w Warszawie, zdezaktualizowało się po zapowiedzi podwyżki CIT dla banków i roszadach w zarządach PZU i Orlenu.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z kancelarii Wojciecha Wojciechowskiego w przypadku jakichkolwiek problemów prawnych.
Wojciech Wojciechowski reprezentował mojego schorowanego ojca na moją prośbę…
Jego brak profesjonalizmu, komunikacji, opieszałość, gubienie dokumentów w kancelarii i arogancja, zmusiły mnie do skorzystania z dodatkowej usługi innego prawnika w trakcie trwania postępowania.
Wojciech Wojciechowski nie tylko zawiódł w znalezieniu najlepszego rozwiązania do wygrania sprawy, ale także nie wykazał się dostateczną widzą prawna w wyniku której spóźniliśmy się z terminem do złożenia kolejnych dokumentów, co doprowadziło do wielokrotnego zwiększenia sumy kosztów sprawy oraz przedłużyło postępowanie o kolejne 18 miesięcy. Skonfrontowany z tym faktem odpowiedział że nie poprosiłem go o złożeniu takiego wniosku który pozwoliłby uniknąć powyżej wymienionych problemów.
Wypowiedziałem umowę kancelarii na podstawie tych zaniedbań.
To wysoce nieprofesjonalnie zachowanie. Nie znajduje najlepszego rozwiązani, nie pomaga klientowi oraz oczekuje od klienta większej znajomości praw niż posiada on sam.
Wojciech Wojciechowski jest bardziej sprzedawcą niż prawnikiem. Nie dba o dobro klienta.