Firma Wojciech Rosolik MARLONS AGENCJA KREATYWNA
Ocena | |||
Główna działalnośc |
Numery rachunków bankowych |
PL42 2490 0005 0000 4530 5087 8445
PL61 1050 1575 1000 0092 1208 3894 |
Działalność PKD:
Firma WOJCIECH ROSOLIK MARLONS AGENCJA KREATYWNA została założona 2010-11-02 i obecnie mieści się przy GRUNWALDZKA 102, PL-57-256, BARDO. Główna działalność firmy to usługi związane z rozrywką i rekreacją. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, pola kempingowe i namiotowe, pozostała działalność profesjonalna, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wojciech Rosolik MARLONS AGENCJA KREATYWNA (REGON 02138906500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.